Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

De ce social media va schimba fata Olimpiadei 2012

Tags: social media, olimpiada londra, olimpiada 2012, facebook, twitter, youtube

Jocurile Olimpice din Londra de anul acesta se anunta a fi “primele jocuri sociale”, cu referire expresa la prezenta pe retelele de socializare. Facebook, Twitter si YouTube vor juca un rol fara precedent in diseminarea informatiei si a conversatiilor la nivel global in jurul temelor sportive, cel putin in lunile iulie si august, scrie mashable.com .
De ce aceasta mutare? Simplu: patru ani inseamna o eternitate in timpul Internetului. Ne referin, desigur, la ultima Olimpiada din 2008. De atunci si pana acum, social media a explodat.

Utilizarea web-ului a crescut si ea rapid. In 2008, existau 1,5 miliarde de utilizatori de Internet, lanivel global, cam 23% din populatia planetei. Inainte de Jocurile din vara aceasta, vom ajunge la 2,3 miliarde de utilizatori, cam  treime din populatia totala a lumii.

Olimpiada de vara include unele dintre cele mai populare sporturi, fotbal, baschet, inot, atletism, asa ca vor exista, cu siguranta, multe teme abordabile. Haideti sa trecem in revista cateva dintre cele mai cunoscute retele de socializare, facand o comparatie intre 2008 si anul curent.

Facebook
2008: In 2008, Facebook a depasit MySpace in popularitate si a trecut de pragul de 100 milioane de utilizatori. In acel an a fost initiata si optiunea de chat.
Astazi: Facebook pretinde ca are peste 900 de milioane de utilizatori si a devenit si companie listata la bursa. Fondatorul ei, Mark Zuckerberg, este o celebritate mondiala.

Twitter
2008: 2008 a fost un an foarte bun pentru Twitter: 6 milioane de utilizatori si 300.000 de tweet-uri in fiecare zi. Reteaua de socializare si utilizatorii sai inca incercau sa-si gaseasca chemarea. 
Astazi: Twitter spune ca are peste 500 de milioane de utilizatori si peste 400 de milioane de tweet-uri pe zi. Multi atleti folosesc reteaua care este sursa a nenumarate stiri de ultima ora.

YouTube
2008: In toamna lui 2008, utilizatorii YouTube urcau 10 ore de filme pe minut. Fusese achizitionat de Google cu doi ani inainte. In 2008, si-a lansat versiunea pentru mobil si optiunea de 720p HD. 
Astazi: Momentele emblematice ale Olimpiadei vor deveni mai mult ca sigur virale pe YouTube si nu e greu sa prevedem asta. Compania spune ca primeste peste 800 de milioane de vizite unice pe luna. Vizitatorii urmaresc peste 3 miliarde de ore de filmulete pe luna si incarca 72 de ore decontinut video nou pe minut. Filme YouTube cu durata totala de cinci sute de ani sunt urmarite zilnic pe Facebook si peste 700 de filmulete YouTube sunt partajate, in fiecare minut, pe Twitter.

Cu alte cuvinte...
Doar uitandu-ne la trei dintre cele mai mari retele de socializare, avem in fata ochilor o scena sus amplasata pe care vom putea urmari toate secventele sportive ale verii. Sa nu uitam si de aparitia Pinterest, Foursquare si Google+. 

 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0