Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

De ce Twitter este din ce in ce mai atractiv pentru branduri

Tags: twitter, advertiseri, promovare twitter, venituri twitter, publicitate twitter

Cu peste 140 milioane de utilizatori, Twitter face cu ochiul multor companii datorita serviciilor sale de promovare, dar si trendului exploziv al utilizarii social media. Daca pana acum castigurile sale din publicitate se ridicau undeva la 140 milioane dolari, anul acesta se pare ca va fi unul cu toul deosebit.
Exista voci care spun ca vanzarile de publicitate ale Twitter vor ajunge pana la finalul lui 2012 la suma de 350 milioane de dolari, potrivit AllThingsD.com. Cu alte cuvinte, afacerea numita Twitter a evoluat de la faza de gluma la cea de experiment si apoi la un adevarat fenomen al comunicarii si promovarii online. Si asta in doar cativa ani.
 
Cresterea abrupta a veniturilor din publicitate se datoreaza insa unor schimbari semnificative de abordare a publicitatii in zona social media. Este vorba despre renuntarea la anumite limitari impuse advertiserilor. Astfel:
 
- Advertiserii pot acum sa targeteze toti cei 140 milioane de utilizatori ai retelei cu ajutorul Promoted Tweets. Inainte, brandurile nu se puteau adresa decat acelor utilizatori care le erau followeri si celor care care erau fanii unor branduri similare. 
 
- Nu mai exista un pret minim pentru ofertele publicitare. Twitter taxeaza advertiserii in functie de engagement, adica de numarul de replay-uri, retweet-uri sau de marcare a unor tweet-uri ca si favorite. Costurile de oferta au scazut astfel de la 50 centi la 1 cent.
 
- Advertiserii pot targeta utilizatorii in functie de interesele acestora. Twitter a realizat o baza de 350 de categorii de interese. In plus, advertiserii pot targeta si followerii unui anumit cont.
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0