Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Dimensiunea succesului: Skittles are mai multi fani pe Facebook decat 100 dintre cele mai de succes branduri de pe Google+

Tags: google +, facebook, date google plus, branduri google+

La un an dupa ce Googe a inceput sa le permita brandurilor sa isi creeze pagini de profil pe platforma sa sociala, Google+, primele 100 dintre ele au reusit sa adune 23,2 milioane de fani, arata datele unui studiu Simply Measured.
Este un salt destul de remarcabil in conditiile in care in decembrie 2011 cele 100 de branduri de top aveau in total doar 1,1 milioane de fani. Totusi, cifra este inca mult mai mica daca ne raportam baza de fani de pe Facebook ale unor branduri precum Coca-Cola, Disney, Converse sau Starbucks. De exemplu, Skittles are mai multi fani pe Facebook decat au toate cele 100 de branduri de top de pe Google+.

Rezultatele studiului arata ca reteaua Google are cateva plusuri, insa si cateva motive de ingrijorare. Astfel, datele arata ca rata abandonarii brandurilor a crescut in ultimele sase luni de la 64% la 72%.

Insa, brandurile cu mai mult de 5.000 de persoane in Cercurile lor reprezinta acum 44% din total fata de 35% cat reprezentau in urma cu sase luni. O crestere cu 3 procente se inregistreaza si in cazul brandurilor cu mai mult de 100.000 de fani in Cercuri, de la 22% in urma cu 6 luni la 25% in prezent.

In plus, rata de engagement (numarul de „+1”, comentarii si reshare-uri) este ridicata, in vreme ce numarul brandurilor care posteaza de trei ori pe saptamana a scazut la 33% de la 43% cat era in primavara.  

Iata si brandurile de top de pe Google+:


Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0