Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Din timpul petrecut online pe PC, 27% este dedicat retelelelor de socializare

Tags: marketing, studiu, consumatori, shopping, online, social media

Daca timpul petrecut online pe PC ar fi comprimat la o ora, in medie, 16 minute din acesta, adica 27%, este consumat de americani pe retelele de socializare si pe forumuri, conform unui studiu al Experian Marketing Services, citat de marketingprofs.com.
In Marea Britanie, 13 minute dintr-o ora sunt alocate acestei activitati, in timp ce australienii stau 14 minute pe social emdia si forumuri.
 
In SUA, noua minute din fiecare ora sunt alocate site-urilor de tip entertainment si cinci minute celor de shopping, conform raportului marketing digital pe 2013 al companiei Experian.
 
In Marea Britanie, noua minute din fiecare ora online sunt alocate site-urilor de entertainment si celor de shopping, iar, in Australia, 9 minute din fiecare ora.
 
Desi social media ocupa un segment important, accesarea ei a scazut in toate cele trei zone studiate:
in SUA, care a inregistrat cel mai mare consum de social media in ultimii trei ani, acesta a scazut totusi de la 30% la 27%,
in Australia, timpul petrecut pe retelelle de socializare a scazut de la 27% la 24%;
in Marea Britanie, acest tip de consum a scazut de la 25% la 22%.
 
Decllinul subliniaza si cresterea accesului via retelele 3G si 4G, caci consumatorii stau mai mult online in timp ce sunt in miscare, via dispozitivele mobile.
 
In toate cele trei piete avute in vedere, timpul alocat shoppingului online a crescut de la an la an, dar cea mai mare crestere a fost inregistrata in Marea Britanie. In 2012, utilizatorii britanici de internet au stat 10% din timp pe site-urile de shopping, in comparatie cu 9% in Statele Unite si 6% in Australia, in parte si datorita sezonului de cumparaturi de Craciun, cand 370 de milioane de ore au fost alocate shoppingului online, cu 24% mai mult decat intr-o zi normala.
 
Consumul de stiri a crescut si el, pe toate pietele, australienii fiind cei mai vorace: 6% din timp alocat stirilor, fata de 5% in Marea Britanie si 4% in SUA.

Navigarea pe mobil

Printre activitatile de navigare, email-ul a inghitit cea mai mare parte din timp pe mobilele din SUA, in primul trimestru al lui 2013:
Email, 23% din timpul consumat pe dispozitivele mobile.
Social media, 15%.
Entertainment, 13%.
Shopping, 11%.
Calatorii, 9%.
 
Telefoanele inteligente si tabletele sunt din ce in ce mai iubite de consumatorii care si-au schimbat comportamentul de navigare pe inetrnet, odata ce au migrat dinspre PC-uri spre alte dispozitive, spre cele mobile. Marketerii trebuie sa inteleaga aceasta mutare, pentru a crea campanii care sunt customizate in functie de noile preferinte.
 
 
Sursa foto: www.sxc.hu
 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016