Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Eforturi de marketing cu costuri minime. Incearca-le si tu!

Tags: aceasta directie, cei care afla de tine te pot uita destul de usor! marketing, strategii, brand, afacere, promovare, parteneriate

In marketing trebuie sa investesti in mod constant tocmai pentru ca rezultatele eficiente de pe urma acestor investitii sunt cele care iti vor mentine afacerea in viata si o vor dezvolta. Nu intotdeauna esti insa nevoit sa tai serios din bugetul afacerii pentru a plati aceste strategii de marketing.

Exista si lucruri pe care le poti face cu bani foarte putini (uneori chiar in mod gratuit) si in urma carora poti obtine rezultate foarte bune.

Un exemplu in acest sens il reprezinta networkingul desfasurat in cadrul evenimentelor. Atunci cand participam la diferite evenimente care atrag clientii ideali, e bine sa ne facem vizibili si sa obtinem date de contact pe care sa le folosim ulterior.

Participa la conferinte si incerca sa oferi de fiecare data informatii care sa fie folositoare pentru ceilalti. Daca poti veni cu o informatie pretioasa si ii poti ajuta pe ceilalti, nu ezita deoarece aceasta este una dintre cele mai bune metode de promovare pe cont propriu.

Ofera un catalog util. Un astfel de catalog trebuie sa fie suficient de valoros incat sa il determine pe cel care il primeste sa il pastreze. Poti oferi astfel o brosura sau o revista cu un numar limitat de pagini despre strategii de succes care pot fi aplicate in domeniul de care sunt interesati clientii tai.

Incheie parteneriate de promovare sau de vanzare si ofera nenumarate promotii in baza acestor colaborari. Uneri, prin asocieri inspirate, ambele afaceri, cu serviciile sau produsele implicite, pot fi puse reciproc in valoare.

Trimite comunicate de presa jurnalistilor sau editorilor de la unele reviste din domeniul tau. Compune-le in asa fel incat sa le starnesti curiozitatea si sa poata fi folosite ca material in publicatiile respective. Nu uita sa incluzi si datele de contact.

Facand astfel de lucruri vei reusi sa fii in atentia publicului si sa te mentii vizibil. Nu uita ca daca nu depui eforturi in aceasta directie, cei care afla de tine te pot uita destul de usor!
Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0