Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Experiment social media: Cum sa atragi 1 milion de fani pe Twitter

Tags: twitterich, twitter, experiment social media, martin agency

Cum ar fi sa aveti un milion de followeri pe Twitter? Si daca i-ati avea, ce ati face cu ei? Acum aveti sansa sa aflati, gratie unui experiment social media interesant si bizar deopotriva.
Se numeste Twitterich si „este un vis fierbinte ambalat intr-o tortilla socil media pusa la randu-i intr-o rola facuta din dorinte de delfin”. Poate n-ati inteles mare lucru, insa aceasta este descrierea pe care au facut-o chiar parintii noii „creaturi” social media.
 
De fapt, este vorba despre un experiment desfasurat pe Twitter, care isi propune sa castige atentia a un milion de utilizatori ai retelei de microblogging. Pentru asta a fost creat contul @1MillionRicher menit sa adune followeri. Atunci cand acest cont va ajunge la un milion de fani, toti acestia vor fi transferati unui utilizator de Twitter ales la intamplare.
 
„Ideea i-a bazait pe doi creativi ai agentiei Martin de aproape un an de zile, pana intr-o zi cand nu i-au mai putut rezista, iar cele doua creiere au facut dragoste cu pasiune, dand nastere unei idei-copil numita Twitterich. Alti oameni destepti din agentie i-au ajutat apoi sa ingrijeasca ideea-copil pana cand aceasta a crescut si a luat forma twitterich.com”, se arata intr-un comunicat pe cat de ciudat, pe atat de amuzant, postat pe blogul agentiei.
 
Proiectul a fost pus la cale de agentia americana Martin. Scopul acestuia nu este insa foarte clar precizat. In plus, nici beneficiile castigatorului nu par relevante in conditiile in care acesta nu are voie sa se foloseasca de cei un milion de followeri in scopuri publicitare.
 
Pana acum contul de Twitter a inregistrat abia 1.700 de followeri.
 
Autor: Lacramioara Vidru



 
Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0