Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Facebook a lansat un nou Help Center

Tags: facebook, help center, redesign, support dashboard

Cautarea unor informatii ajutatoare pe Facebook a devenit de astazi mult mai facila odata cu redesignul optiunii Help Center.
Lansat in 2007, optiunea Help Center ofera suport utilizatorilor oferind raspunsuri la diferite intrebari legate de modul de utilizare al retelei sociale.

Odata cu noile modificari, pagina principala a fost organizata in sase teme majore:  “Learn the Privacy Basics”, “See What’s New on Facebook”, “Report an Issue”, “Learn More About Timeline”, “Review Our Safety Resources” si “Discover Games and Apps”. Acestea sunt organizate in functie de modul in care utilizatorii interactioneaza cu site-ul Facebook. De exemplu, daca utilizatorul nu este logat, acesta va gasi in Help Center informatii despre modul in care isi poate crea un cont sau cum isi poate reseta parola contului propriu.


De asemenea, Facebook a evidentiat o lista cu intrebari frecvente si pagini carora utilizatorii ar trebui sa le dea like pentru a fi la curent cu anumite sfaturi si anunturi de tot felul.

Designul homepage-ului a fost astfel gandit pentru a le permite utilizatorilor sa caute informatiile de care au nevoie mult mai rapid si mult mai usor.

Pe langa schimbarile aduce Help Center-ului, Facebook a lansat optiunea Support Dashboard pentru toti utilizatorii. Lansat initial in primavara acestui an, instrumentul le permite utilizatorilor sa urmareasca progresul rapoartelor privind profilul lor.



„Suntem incantati sa anuntam un nou si mult mai bine organizat design pentru Help Center-ul Facebook. Amandoua instrumentele sunt insa menite sa le ofere celor care utilizeaza serviciile noastre accesul la informatiile de care au nevoie de la Facebook cat mai rapid si mai eficient cu putinta”, spun reprezentantii Facebook.
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0