Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Facebook confirma inchiderea paginii The Cool Hunter pentru incalcarea drepturilor de autor

Tags: facebook, cool hunter, pagina fani, copyright, drepturi de autor

In urma cu doua luni, Facebook a inchis pagina The Cool Hunter. Fondatorul acesteia, Bill Tikos, a incercat sa o recupereze in mai multe randuri, insa fara succes.
Inchiderea fanpage-ului de catre Facebook a insemnat o lovitura majora pentru afacerea sa, insa decizia companiei pare sa fi venit ca urmare a unor incalcari repetate a drepturilor de autor din partea acestuia.

In vreme ce Tikos incearca sa inteleaga ce s-a intamplat, 5 ani de continut si 788,000 de fani au fost pierduti pentru totdeauna. Numarul de like-uri pe pagina crescuse pana la 2.500 in fiecare zi, iar pagina creata pentru fani gestiona zilnic circa 10.000 click-uri catre site (TheCoolHunter.net).

Acest caz nu este, bineinteles, unic. De multe ori, adoptarea acestor masuri de catre Facebook pot insemna lovituri fatale pentru afaceri.

Se pare ca orice imagini care nu mentioneaza sursa sau postarea unui continut care incalca conditiile de folosire duc la inchiderea paginii de fani, fara drept de apel.

Intr-o lume care nu impune copyright cand vine vorba de moda sau mancare (acestea fiind si printre cele mai profitabile industrii), regulile aplicate de reteaua de socializare par mai mult decat dure.

Sursa: Thenextweb.com
Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0