Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Facebook incerca sa dovedeasca existenta ROI-ului

Tags: facebook, roi, promovare social media, eficienta, retele socializare

Inca de la inceputurile (de marketing) ale Facebook, s-a pus mereu problema rolului si mai ales rostului promovarii social media. Si cum rostul este strans legat de eficienta, s-a cerut mai mereu o dovada concreta a existentei ROI-ului.
De cand cu listarea Facebook pe bursa, presiunea asupra companiei si a eficientei campaniilor desfasurate in retea a devenit tot mai mare. Asa se face ca cea mai mare retea de socializare din lume s-a vazut nevoita sa nascoceasca un instrument care sa arate si sa masoare ROI-ul.

Facebook testeaza un instrument de masurare care sa ii ajute pe marketeri sa stabileasca rentabilitatea investitiilor pe Facebook, adica ROI-ul campaniilor de promovare, informeaza marketingmagazine.co.uk.

Acest instrument urmareste actiunile generate de ad-urile Facebook,  actiuni ce pot fi de exemplu click-urile date pe anumite ckeck-out-uri existente pe siteurile de cumparaturi sau in cadrul formularelor de inregistrare.
Instrumentul este menit sa vina in ajutorul marketerilor care se bazeaza pe raspunsuri directe, imediate din partea consumatorilor, cum ar fi retailerii online.

Facebook sustine ca noul instrument, ce este disponibil prin Ads Manager, ii va ajuta pe marketeri sa isi optimizeze mai bine campaniile si sa beneficieze astfel de un ROI mai bun. De asemenea, le permite acestora sa isi optimizeze cheltuielile de tip CPM (costul pe mia de afisari), iar fanii din retea sa le devina clienti.

Potrivit Fab.com, unul dintre retailerii online care a testat noul instrument, dupa optimizarea CPM si folosind noul instrument, costurile cu publicitatea in retea au scazut cu 39%.

Facebook spera sa introduca noul instrument la nivel global la sfarsitul acestei luni. 
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0