Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Facebook lanseaza o noua functie pentru postari targetate

Tags: page post targeting, audienta tinta, facebook, administratori pagina de brand, timeline, postari relevante, mesaje targetate

Facebook a lansat un nou instrument de marketing adresat administratorilor paginilor de brand, denumit Page Post Targeting. Aceasta noua functie va fi implementatat treptat in toate conturile administratorilor de pagina.
Daca pana acum administratorii paginilor de brand isi puteau targeta mesajul in functie de locatie si limba, noua functie le va permite sa se adreseze unei audiente tinta mult mai personalizate, in functie de varsta, sex, orientare sexuala, statut marital, nivel de educatie si loc de munca. De asemenenea, pot fi targetate anumite orase sau tari.
 
Iata ce aduce nou functia Page Post Targeting:
 
1. Postari mai relevante
Posibilitatea de a posta continut mai relevant si mai interesant, adresat anumitor segmente specifice. Spre exemplu, o companie care produce produse cosmetice poate publica o actualizare de stare prin care sa targeteze doar femeile cu varsta cuprinsa intre 20 si 30 de ani din baza lor de fani. Astfel, aceasta actualizare nu ar ajunge niciodata in News Feed-ul barbatilor. Iar acesta este doar un exemplu.
 
2. Mai multe Like-uri, mai putine dezabonari
Noua functie va permite brandurilor sa posteze mesaje targetate, fara a le mai fi teama ca isi vor enerva fanii prin aglomerarea News Feed-urilor acestora. Prin urmare, ar trebui sa existe mai putine dezabonari si mai multe Like-uri.
 
3. Postarile obisnuite, adresate tuturor fanilor, vor fi disponibile in continuare
Nu trebuie sa va temeti, deoarece veti putea posta, la fel ca inainte, mesaje adresate tuturor fanilor. Aceasta noua functie are scopul de a ajuta marketerii sa isi promoveze mai eficient produsele si continutul prin targetarea unor segmente specifice din baza de fani.
 
4. Profilul Timeline ar putea parea putin ciudat
Aceasta functie se va aplica doar postarilor distribuite in News Feed-ul utilizatorilor, insa fanii vor putea vedea toate postarile daca acceseaza pagina de profil a brandului. Astfel ca, daca ati postat mesaje similare, insa adresate mai multor tipuri de utilizatori, fanii ar putea fi usor derutati cand va viziteaza Timeline-ul.
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0