Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Facebook lanseaza un nou serviciu care afecteaza brandurile

Tags: facebook, graph search, serviciu branduri, cautare facebook

De data aceasta insa, le afecteaza in mod pozitiv. Facebook a anuntat astazi lansarea unui nou serviciu care le permite utilizatorilor sa caute informatii despre prieteni in functie de interese si recomandari. Serviciul se numeste Graph Search si pare mai degraba menit sa sporeasca oferta de business pentru branduri.
Noul serviciu le permite practic utilizatorilor sa afle ce restaurant, ce film sau orice altceva ii este pe plac unui prieten sau altul. Din acest punct de vedere, Graph Search va avea avea un impact deosebit asupra brandurilor existente pe Facebook.

Astfel, companiile cu o buna reputatie printre prietenii utilizatorilor vor avea de castigat in materie de vanzari fata de cele cu o reputatie proasta. Apoi, noul serviciu va genera mai mult trafic pentru branduri si va mai atenua din efectele negative ale modificarii algoritmului ce sta la baza News Feed-ului , modificare realizata anul trecut si care a redus semnificativ numarul fanilor ce vad automat postarile de pe paginiile de brand.



„Oamenii obisnuiesc sa caute diverse informatii prin Facebook Pages: de fapt, in fiecare zi peste 150 milioane de persoane viziteaza Pages si nu doar prin intermediul fluxului de stiri. Astazi, lansam varianta beta a serviciului Graph Search, care ii va ajuta pe utilizatori sa caute informatii prin filtrul prietenilor lor”, se arata in comunicatul companiei.

Cu Graph Search utilizatorii vor putea efectua cautari precum „restaurante chinezesti care sunt agreate de prieteni”, „hoteluri langa Turnul Eiffel” sau „show-uri TV care sunt pe placul prietenilor” .

De cealalta parte, brandurile de pe Facebook vor avea de castigat de pe urma Graph Search intrucat le va permiite utilizatorilor sa afle mai multe despre ele.

Deocamdata, noul serviciu este disponibil doar utilizatorilor din SUA, insa el va fi introdus treptat la nivel global.  


Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0