Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Facebook le ofera si mai multa putere advertiserilor

Tags: facebook, publicitate, reclame targetate, advertiseri, utilizatori, site-uri terte

Facebook a mai nascocit o idee de a vinde informatiile utilizatorilor sai. Stiam deja ca ori de cate ori dam Like unei pagini, unei carti, unei formatii sau unui restaurant, Facebook foloseste aceste informatii pentru a ne furniza reclame targetate. Acum, compania va ajuta chiar advertiserii sa ne afle intregul istoric web.
Un nou serviciu, denumit Facebook Exchange, va permite advertiserilor sa ofere utilizatorilor reclame targetate in functie de informatiile din istoricul web. Cum va fi posibil acest lucru?
 
Serviciul Facebook Exchange va plasa anumite cookie-uri pe site-uri terte, in special atunci cand utilizatorul intentioneaza sa cumpere un anumit produs sau serviciu. Apoi, utilizatorul respectiv va primi reclame targetate pe Facebook, in functie de acele informatii.
 
Spre exemplu, daca vrei sa-ti cumperi un nou televizor si ai vizitat mai multe site-uri comerciale, computerul tau va tine minte acest lucru si, prin intermediul serviciului Facebook Exchange, se vor dubla sansele sa primesti reclame la televizoare cand accesezi reteaua de socializare.
 
Cu toate ca ne erau furnizate reclame targetate pe Facebook si pana acum, acestea se bazau exclusiv pe interesele noastre, nu pe istoricul web din afara site-ului.
 
Noul serviciu Facebook le va permite advertiserilor sa patrunda in mintea consumatorului si sa afle daca acesta intentioneaza sau nu sa cumpere un produs.

Pentru a nu permite acestora sa foloseasca informatiile preluate din istoricul web, utilizatorul va trebui sa dezactiveze toate cookie-urile de la terte parti.
 
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0