Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Facebook modifica optiunea Check-in

Tags: facebok, facebook places, modificari, check-in

Daca in perioada urmatoare veti avea senzatia ca Facebook Places a luat-o razna si ca numarul de check-in-uri stagneaza ori s-a redus simtitor, nu va impacientati. Facebook e de vina.
Reteaua de socializare a decis sa opereze modificari la nivelul Facebook Places, acea aplicatie prin care orice utilizator le poate arata prietenilor unde se afla la un moment dat, fie ca este vorba despre o cafenea, un restaurant ori un magazin. Pentru orice companie care o utilizeaza, aceasta functioneaza asemeni unei recomandari.

Modificarile vizeaza cu precadere modul in care sunt numarate check-in-urile si vizitele multiple intr-o perioada scurta de timp si in aceeasi locatie.  Astfel, in loc sa ia in considerare fiecare „intrare” noua (ca pana acum), Facebook va numara un check-in/ persoana la fiecare 12 ore. De exemplu, daca un fan acceseaza de mai multe ori optiunea check-in in decurs de 12 ore, se va lua in calcul o singura data.

De asemenea, daca o persoana a incarcat mai multe fotografii intr-o locatie anume, se va numara un singur check-in. In schimb, daca unul dintre fani marcheaza o anumita locatie si taguieste alti cinci prieteni in fotografia pe care o posteaza, numarul total de checkin-uri va fi 6 – fanul respectiv plus cei cinci prieteni ai sai.

„Scopul acestor modificari este de a oferi o imagine cat mai reala despre vizitele pe care fanii le fac in locatiile companiilor”, explica reprezentantii Facebook.  

Modificarile vor afecta toate paginile care ofera posibilitatea de check-in, astfel incat numarul total al acestora nu va mai fi atat de mare. Pe de alta parte insa, va ilustra mai bine numarul de persoane pe care brandurile reusesc sa le atraga.  
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0