Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Facebook recunoaste: Nu exista nicio legatura intre vizualizarea unei reclame si achizitia produsului promovat

Tags: facebook, reclame facebook, eficienta reclame, social media

Facebook incearca sa mai inchida din prapastia existenta intre expunerea pe retelele sociale si obiceiurile de consum din viata reala. Problema legaturii de cauzalitate dintre vizualizarea unei reclame pe Facebook si achizitia efectiva a produsului promovat a fost mereu pusa sub semnul intrebarii. Acum insa, unul dintre reprezentatii companiei reuseste sa clarifice anumite aspecte.
Brad Smallwood, directorul Facebook pe partea de Monetization Analytics, a explicat la conferinta IAB Mixx ce presupune noul parteneriat pe care compania l-a incheiat cu Datalogix, firma ce analizeaza eficienta reclamelor online, noteaza Business Insider.  

Parteneriatul le va permite clientilor retelei de socializare sa compare datele utilizatorilor cu datele despre vanzari oferite de Datalogix pentru ca astfel sa analizeze in ce masura reclamele de pe Facebook cresc vanzarile. Datalogix detine date despre obiceiurile de cumparare ale peste 70 milioane de gospodarii americane.   

Analizand rezultatele s-a constatat ca, in afara de cazul in care clientii au de a face cu un tip specific de campanie (axata de exemplu pe vanzarea directa online), nu exista o corespondenta directa intre reclamele postate si achizitiile efective.

Potrivit lui Smallwood, „99% dintre vanzari vin de la persoane care nu au interactionat cu reclame. Ei consuma mesajul si abia cand merg in magazin fac achizitia.”

In plus, datele mai arata ca:

- in cazul a 50 de campanii desfasurate pe Facebook, 70% au castigat de pe urma reclamelor de trei ori mai mult decat au investit in ele, in vreme ce 49% au castigat de 5 ori mai mult;

- rata de reach este foarte importanta – campaniile digitale care au reusit sa ajunga la un numar cat mai mare de persoane din target au fost cu 70% mai eficiente in ceea ce priveste atragerea vanzarilor decat a ROI-ului;

- frecventa este un alt aspect important – marketerii care descopera care este frecventa optima de postare va avea o crestere de 40% a ROI.



Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0