Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Facebook si noua sa functie de promovare a postarilor. Ar trebui incercata sau nu?

Tags: promovare, facebook, functia promote, pagina de brand, postari, utilizatori

In cazul in care administrezi o pagina de brand, probabil ai observat deja noua functie pe care Facebook a introdus-o zilele acestea. Este vorba de functia Promote, prin care poti promova o postare, contra cost.
De ce ai avea nevoie de aceasta functie? In trecut, atunci cand aveam o pagina de brand, toti fanii paginii respective primeau in news feed postarile recente, insa Facebook a modificat pe parcurs regulile. Acum, doar fanii care interactioneaza in mod regulat cu pagina, prin Like-uri, comentarii si distribuiri, vor primi toate aceste actualizari.

Pentru a putea folosi noua functie, pagina de brand trebuie sa aiba cel putin 400 de fani. Bineinteles, cu cat alegi sa platesti mai mult, cu atat postarea respectiva va ajunge in news feed-ul mai multor utilizatori. Asadar, daca iti doresti ca postarile tale sa fie cat mai vizualizate, va trebui sa platesti. Promovarea dureaza cam 3 zile.
 
Desi deocamdata am observat ca functia este disponibila doar pentru paginile de brand, atunci cand contul este vizualizat in limba engleza, acest tip de promovare nu va fi disponibila doar pentru branduri, ci si pentru utilizatorii obisnuiti.
 
Chris Cantalini, administratorul blogului de muzica Gorilla vs. Bear, relateaza pentru site-ul Gizmodo cum i-a aparut si lui noua functie de promovare a postarilor, prin care i se cerea sa plateasca chiar si 100 de dolari per postare sau melodie pentru ca aceasta sa ajunga la 39.000 de utilizatori. Asta in conditiile in care pagina sa de brand are in prezent doar 37.000 de fani.




 
Multi spun ca aceasta noua abordare a retelei de socializare denota faptul ca Facebook are nevoie disperata de banii utilizatorilor sai, in special dupa listarea companiei la bursa.
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0