Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Facebook testeaza butonul Want

Tags: facebook, buton, want, test, buton collect

Zvonurile ca Facebook are de gand sa introduca un buton "Want" circulau liber si netulburat de multa vreme. Desi se gasisera si mici dovezi in aces sens iar proiectul se inscria in logica dezvoltarii retelei de socializare, reprezentantii companiei s-au abtinut cu stoicism de la orice comentarii. Pana acum, cand in sfarsit le-au confirmat.
La aproape doua luni distanta, Facebook a admis nu doar ca intentioneaza sa introduca un buton „Want”, menit sa dezvaluie obiceiurile de consum ale utilizatorilor, ci ca in prezent il si testeaza.

Reteaua de socializare a anuntat ca si-a unit fortele cu sapte retaileri pentru a testa platforma care le va permite utilizatorilor sa dea un click pe butoane ca „Want”, „Collect” sau „Like” pentru a-si manifesta dorinta de achizitie a unui produs, achizitia lui efectiva sau doar aprecierea sa.

„Cu totii stim ca brandurile utilizeaza in mod frecvent pagina de pe Facebook pentru a distribui informatii despre produselor prin intermediul albumelor de fotografii. Astazi, am demarat un mic test in care cateva dintre branduri vor putea sa distribui informatii legate de produsele lor prin intermediul unei optiuni numite „Collections”. Aceasta va fi vizibila in news feed, iar utilizatorii vor putea interactiona cu aceste „colectii” si le vor putea impartasi cu prietenii. De asemenea, utilizatorii pot da click si fot face achizitia produsului respectiv dincolo de pagina de Facebook”, spun reprezentantii companiei.

Pottery Barn, Wayfair, Victoria's Secret, Michael Kors, Neiman Marcus, Smith Optics si Fab.com sunt companiile care in prezent testeaza noile butoane Facebook. Iata cum ar arata paginile lor dupa modificare.

Victoria's Secret
And voila! The


Michael Kors
Michael Kors is another brand testing the new feature. Note: after you
Fab.com
Fab.com, which recently bought a pricey ad on Facebook's logout page, is also testing the want button.
Neiman Marcus
As is Neiman Marcus ...
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0