Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Facebook va disparea pana in 2020

Tags: facebook, google, dispozitive mobile, internet mobil, retele de socializare,

In ciuda popularitatii uriase de care se bucura in prezent, analistii sunt de parere ca Facebook va pierde treptat din putere, ajungand in cele din urma sa dispara. Motivul este simplu: Facebook nu va putea tine pasul cu noile tendinte in ceea ce priveste internetul mobil.
"In urmatorii cinci – zece ani, Facebook va disparea asemenea lui Yahoo," a declarat Eric Jackson, fondatorul companiei Ironfire Capital. "Yahoo este inca o companie profitabila si are totusi 13.000 de angajati, insa valoarea sa prezenta reprezinta doar 10% din valoarea pe care a atins-o in anul 2000. Din cele mai multe puncte de vedere, Yahoo a disparut."
 
Conform acestuia, Facebook face parte din a doua generatie de companii de internet moderne, din trei posibile. Prima generatie, care a fost dominata de companii precum Google si Yahoo, a avut drept scop adunarea si organizarea informatiilor pe internet.
 
A doua generatie, dominata de Facebook, s-a bazat pe latura sociala a internetului. Iar cea de-a treia generatie va fi alcatuita din companii al caror singur scop va fi influentarea si monetizarea utilizatorilor de dispozitive mobile.
 
"Asa cum Google s-a zbatut sa intre pe piata retelelor de socializare, tot asa si Facebook va avea de infruntat multe provocari pentru a acapara piata dispozitivelor mobile. Facebook poate sa cumpere o gramada de companii, insa pana la urma acestea raman website-uri, fiind diferite de aplicatiile mobile," a adaugat Jackson.
 
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0