Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Facebook vrea sa capitalizeze Like-urile

Tags: facebook, buton, reclama, bani

In cautare de noi venituri, Facebook le propune marilor posturi TV din Statele Unite o noua metoda de popularizare a clipurilor de succes pe reteaua de socializare care s-ar baza pe monetizarea popularului buton “Like”, relateaza in exclusivitate nypost.com.
Facebook le-ar da retelelor de televiziune prin cablu posibilitatea de a creste popularitatea anumitor continuturi video, in timp ce ar taia chitanta din veniturile suplimentare din reclame create de expunerea marita, a declarat o sursa pentru New York Post. Promovarea ar urma sa se faca in functie de numarul de Like-uri ale unei postari.
 
Ideea a fost intampinata de reactii amestecate. “Este dificil sa stabilesti valoarea unui Like”, a spus un director de televiziune care a adaugat ca orice afacere trebuie sa aiba si un plafon pentru a limita plata pentru un eventual numar astronomic de Like-uri.
 
Pana in acest moment, veniturile Facebook de pe urma platformei video sunt aproape nule, dar aceasta directie este esentiala daca reteaua doreste sa fie un adversar redutabil pentru YouTube.
 
Facebook este totodata sub o mare presiune de a mari veniturile din publicitate. Asta pentru ca, in primul trimestru acestea au scazut cu 6%, pana la 1,06 miliarde de dolari. 
 
Care este deci planul Facebook acum? Reteaua de socializare le spune televiziunilor ca, daca reuseste sa creasca numarul de Like-uri pentru un clip cunoscut, merita atunci o bucata din placinta banilor din publicitatea atasata acelui continut. 
 
Interesul este si de partea televiziunilor, insa sursa noteaza ca, deocamdata, nu este clar cum va functiona sistemul.
 
Platforma online de cupoane si oferte Chompon a estimat, in februarie, ca un Like pe Facebook valoreaza 8 dolari, in timp ce unul pe Twitter – 5 dolari, mai scrie NY Post. Brian Wieser, analist la Pivotal Research, prevede ca venitul din reclamele atasate platformei video online va creste de la zero, cat este acum, la 765 de milioane de dolari in Statele Unite, pana in 2017. 
 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0