Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

General Motors renunta la publicitatea platita de pe Facebook

Tags: gm, general motors, publicitate platita, campanie de marketing, reclame, continut

GM a anuntat ca isi va retrage o campanie publicitara in valoare de 10 milioane de dolari de pe reteaua de socializare, deoarece aceasta s-a dovedit a fi ineficienta. Producatorul auto a stabilit ca reclamele de pe platforma Facebook au un impact redus asupra consumatorilor.
Compania sustine ca va continua sa foloseasca paginile de brand de pe Facebook pentru promovare, acestea fiind gratuite, insa nu va mai investi bani in publicitatea platita. Directorul de marketing al GM, Joel Ewanick a declarat ca GM "isi reanalizeaza publicitatea de pe Facebook, desi continutul este eficient si important."
 
GM investeste aproximativ 40 de milioane de dolari in marketingul de pe Facebook, insa doar un sfert din aceasta suma este alocata publicitatii, restul fiind alocat crearii de continut pentru site. Compania cheltuie in medie 1,8 miliarde de dolari anual pe publicitate, la nivel mondial.
 
Aceasta decizie socanta pune pe ganduri si alte companii importante care au investit considerabil in publicitatea pe Facebook. Din nefericire, eficienta reclamelor de pe reteaua de socializare lasa de dorit, spre disperarea publicitarilor.
 
In schimb, Ford, principalul rival al producatorului auto pe piata americana, a ironizat recent decizia GM, postand pe Twitter urmatorul mesaj: "Este vorba doar de executie. Reclamele noastre pe Facebook sunt eficiente atunci cand inovatia se combina cu continutul interesant". In alte cuvinte, e vina departamentului de marketing al GM daca reclamele nu functioneaza, nu a retelei de socializare.
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0