Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Ghiciti cine e noul director general executiv al Yahoo

Tags: yahoo, google, marissa mayer, larry page, motor cautare, director executiv

Incepand cu jumatatea acestei saptamani, o noua figura importanta din lumea online-ului va ocupa functia de director general executiv al Yahoo.

Marissa Mayer este cea care va prelua saptamana aceasta functia de director executiv in cadrul companiei Yahoo Inc. Dupa ce aceasta si-a facut o adevarata cariera la Google, fiind unul de angajatii de top ai companiei la care Larry Page a decis sa renunte atunci cand, anul trecut, si-a infiintat un nou comitet de directori executivi.

Yahoo duce lupte destul de grele de mai multi ani si incearca sa se mentina pe piata in lupta cu competitorii. In ultimii patru ani, au fost adusi mai multi lideri din domeniu care sa ajute compania sa isi revina, iar Marissa Mayer este incercarea cu numarul 5.

In varsta de 37 de ani, Marissa Mayer a inceput sa lucreze la Google inca din 1999 reusind sa gestioneze eficient motorul de cautare vreme de mai bine de 10 ani si serviciile conexe (Gmail, Google News, serviciul de cautare etc.).


Statisticile arata ca internautii au redus cu doua treimi timpul petrecut pe site-urile care apartin companiei prin comparatie cu orele pe care le petrec online in favoarea Google, Facebook si Twitter.

In plus, au scazut considerabil veniturile din publicitate, consecinta a faptului ca numarul celor interesati sa isi faca publicitate prin intermediul Yahoo s-a micsorat.  Vanzarile au continuat sa se dminueze, ajungand la 4,98 miliarde dolari fata de 7,21 miliarde dolari in 2008.

Compania spera ca, odata cu aducerea lui Mayer pe o pozitie de conducere, Yahoo va reusi sa isi regaseasca drumul si sa ocupe din nou pozitia pierduta.
Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0