Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Google+ se scufunda?

Tags: google, google+, rata de engagement, studiu, rj metrics

Cam asa am fi tentati sa credem daca este sa luam in considerare datele unui studiu recent privind rata de engagement a retelei sociale create de Google. Din cate se pare, Google+ se afla mult in spatele competitorilor sai Facebook si Twitter.
Compania RJ Metrics a luat la analizat 40.000 de comentarii ale utilizatorilor Google+ si a descoperit printre altele ca aproximativ 30% dintre cei care publica o data un mesaj in retea, nu o mai fac si a doua oara.  

De asemenea, analiza a scos la iveala faptul ca:

- in medie, postarile publice pe Google+ au mai putin de un comentariu, de un reshare si de un click pe “+1”;

- probabilitatea ca un utilizator sa nu mai publice nimic dupa ce a postat de cinci ori este de 15%;

- timpul mediu scurs intre postari este de 12 zile in cazul utilizatorilor activi;

- numarul mediu de postari publice per utilizator este intr-o continua descrestere.

Spre comparatie, 52% dintre utilizatorii de Facebook si 33% dintre cei de Twitter acceseaza zilnic platforma de socializare. Apoi, in vreme ce utilizatorii Google+ petrec in medie 3.3 minute pe site, cei ai Facebook raman conectati vreme de 7.5 ore.

In apararea sa si pentru a contracara cumva efectul studiului, Google+ a subliniat faptul ca utilizatorii sai au obiceiul de a nu posta foarte mult in mod public si ca foarte multe dintre share-uri se petrec privat, in cadrul cercurilor de prieteni si intre indivizi.

“Frumusetea retelei Google+ sta in faptul ca permite comunicarea privata, asa incat nu trebuie sa-ti faci publice gandurile, fotografiile sau filmuletele”, spun reprezentantii retelei.       
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0