Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Google vrea sa semene cu Facebook dar nu prea reuseste

Tags: facebook, google plus, google+, redesign, utilizatori

Google+, reteaua de socializare Google care isi doreste sa concureze cu Facebook, a ajuns la 170 de milioane de utilizatori, in mare parte datorita promovarii intense din mediul online, insa studiile recente indica faptul ca utilizatorii nu prea obisnuiesc sa mai foloseasca serviciul odata ce s-au inregistrat.
Chiar daca reteaua Google+ a crescut cu 80 de milioane de utilizatori din luna ianuarie pana in prezent, aceasta ramane mult in urma principalului sau competitor, Facebook, care are in prezent peste 850 de milioane de utilizatori.
 
Principalul motiv pentru care Google+ nu reuseste sa treaca de acest prag este faptul ca utilizatorii sai au petrecut in medie doar trei minute pe site, in timp ce utilizatorii Facebook au folosit reteaua de socializare intre sase si opt ore, conform datelor puse la dispozitie de comScore.
 
Cum are de gand Google sa isi motiveze utilizatorii sa petreaca mai mult timp pe site? In primul rand, va introduce o sectiune de subiecte la moda, asemanatoare sectiunii Trending Topics de pe Twitter, dar si o poza de profil de mari dimensiuni, idee imprumutata de la Facebook, care a lansat de curand imaginea de coperta in noul profil Timeline. O alta functie nou introdusa este meniul de navigare personalizabil.
 


“Luate impreuna, aceste functii ii faciliteaza utilizatorului accesul la elementele preferate si ii permit sa isi ajusteze preferintele in timp,” a declarat Vic Gundotra, Senior VP al departamentului de Social Business in cadrul Google.
 
Noul redesign ofera mai mult spatiu pentru postarea de poze si clipuri video, permitandu-le de asemenea utilizatorilor sa adauge continut preluat de pe alte site-uri, la marimea naturala.
 
Noile schimbari sunt binevenite, insa Google mai are mult de munca pana sa ajunga din urma cea mai populara retea sociala a momentului, Facebook, si sa aiba cu adevarat un impact puternic asupra utilizatorilor sai.
 
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0