Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Identitatea surprinzatoare a retelelor de socializare

Tags: marketing, social media, social media marketing, facebook, linkedin

Fiecare platforma de social media si-a cultivat o identitate unica multumita grupurilor demografice distincte care s-au abonat la fiecare in parte. Unele platforme sunt preferate de tineri, care sunt cei mai activi seara, altii de profesionistii cu venit mare care posteaza in timpul zilei de lucru.
In lumina acestor concluzii, brandurile si afacerile au nevoie de strategii de social media focalizate pe fiecare platforma in parte, decat o strategie diluata care tinteste spre o prezenta peste tot in acelasi timp.
 
Intr-un nou raport elaborat de BI Intelligence, s-a facut impartirea pe grupuri demografice a fiecarei retele de socializare, pentru a ajuta brandurile sa-si prioritizeze prezenta in social media. Mesajele de marketing pot fi astfel mult mai bine targetate, daca se cunosc tiparele de activitate ale abonatilor, grupele de varsta ale acestora si de ce unele platforme sunt mai bune ca altele.
 
Iata cateva din concluzii care va vor surprinde:
 
- Facebook inca atrage tineri, dar segmentul 45-54 de ani a inregistrat o crestere de 45% din 2012 incoace. In randul utilizatorilor americani de internet, 75% din cei cu venituri de peste 75.000 de dolari sunt pe Facebook (comparat cu 17% cati sunt pe Twitter). 86% din utilizatorii Facebook sunt din afara Statelor Unite;
 
- Instagram: 68% dintre utilizatori sunt femei;
 
- Twitter are un numar surprinzatori de utilizatori tineri – 27% dintre cei cu varste intre 18 si 29 de ani din SUA folosesc reteaua, in comparatie cu doar 16% din cei care au depasit varsta de 30 de ani;
 
- LinkedIn este o retea internationala si atrage in mare parte barbati;
 
- Google+ are cel mai mare procent de utilizatori barbati dintre toate retelele de socializare importante. 70% dintre abonatii sai sunt barbati;
 
- Tumblr este preferat de adolescenti si tineri, dar numai 8% dintre utilizatorii americani de internet cu venituri de peste 75.000 de dolari folosesc Tumblr
 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016