Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

In cat timp expira un post pe Facebook?

Tags: facebook, postare, valabilitate post facebook

In micul univers terestru, nimic nu este nemuritor. Nici macar mesajele din social media. Un nou studiu realizat in SUA a relevat care este termenul de valabilitate al unui post pe Facebook. Raspunsul ar putea sa mire multa lume, fie ei cunoscatori ori novici in domeniu, pentru ca mesajele din retea expira, se pare, in mai putin de 24 de ore.
Agentia de comunicare OMD, parte a grupului Omnicom, a descoperit ca perioada medie de valabilitate a unui mesaj postat pe Facebook – inteleasa ca timpul in care post-ul unui brand creeaza interactiune – este de aproximativ 18 ore. Ciclul de feedback pentru continutul postat de marketeri este asadar foarte scurt, asa ca ar fi bine sa proite din plin de el.

Cum se poate insa prelungi valabilitatea postarilor? Studiul OMD a scos la iveala faptul ca zilele de joi si vineri sunt cele mai bune pentru a crea engagement din partea fanilor, in vreme ce zilele de marti si duminica sunt cele mai proaste. Apoi, o fotografie poate prelungi viata unui post cu 9%, in vreme ce un mesaj video cu 16%.

Pe de alta parte, continutul pe YouTube are cel mai mare ciclu de viata: de la cateva saptamani la cateva luni, daca clipul a devenit viral intre timp.

Compania a analizat aproximativ 300 de postari existente pe paginile de Facebook ale 10 retele de televiziune de-a lungul unei perioade de patru luni.
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0