Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

In sfarsit, a aparut aplicatia Facebook pentru bogatii faimosi

Tags: marketing, social media, facebook, aplicatie facebook pentru celebritati

Internetul nu este in mod special tandru cu cei bogati si faimosi. In lumea reala, elitele se imbaiaza in extravagante, cum ar fi coperte la revista Vogue cu bebelusii lor si bai in sampanie. Dar web-ul este democratic si bogatii si saracii au parte de aceleasi oportunitati si platforme.
Deci, pana acum, celebritatile au trebuit sa stea cot la cot cu vulgul in lumea digitala. Numai ca Facebook a anuntat ca testeaza o noua aplicatie adresata exclusiv utilizatorilor bogati si celebri. Este instrumentul destinat pentru 1% din populatia lumii.
 
Aplicatia VIP, scrie allthingsd.com, este testata pentru cativa oameni cunoscuti si ii lasa pe acestia sa monitorizeze discutiile fanilor despre ei de pe un dispozitiv mobil. Si uite asa, vedeta poate raspunde rapid intrebarilor de oriunde s-ar afla.
 
Facebook vrea sa-i incurajeze pe utilizatorii celebri sa interactioneze cu fanii in timp ce sunt in miscare, fara a trebuie sa se bage in transeele digitale pe care le presupune un profil normal. In teorie, echipele de PR pot lucra mult mai usor si pot elimina la timp aburii negativitatii.
 
Incercand sa vina in intampinarea burgheziei retelelor de socializare, Facebook vrea sa demonstreze ca are aceleasi capacitati ca Twitter care are de cativa ani buni un forum pentru stelele Hollywood-ului. Asa se si explica cum Lady Gaga si Justin Bieber au putut sa-si construiasca adevarate armate online.
 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0