Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Incepe revolutia Facebook

Tags: revolutia facebook, inchidere facebook, dezvoltarea retelei de socializare, photo sharing

Facebook intentioneaza sa scape rapid de problemele care i-au stat in cale in ultima vreme pentru a putea investi mai multi bani in publicitate video, descarcare de muzica si alte afaceri de acest tip.
Impotriva dezvoltarii retelei de socializare stau problemele cu care s-a confruntat de-a lungul timpului:
 
1. Confidentialitatea datelor
 
Daca nu vrea sa piarda teren in fata competitorilor, Mark Zuckergberg trebuie sa calmeze temerile utilizatorilor Facebook legate de respectarea confidentialitatii datelor personale si sa atraga investitori.
 
"Este o linie foarte fina care trebuie sa evolueze. Totul face parte din durerile de crestere", a explicat analistul Victor Anthony.
 
2. Vanzarea fotografiilor de pe Instagram
 
Serviciul de photo-sharing achizitionat recent de Facebook a provocat valuri de nemultumiri in randul utilizatorilor, dupa ce compania a anuntat ca isi rezerva dreptul de a le vinde fotografiile pentru publicitate fara sa le ceara aprobare. Mai mult decat atat, Instagram si-a informat utilizatorii ca va fi redusa influenta lor in schimbarea strategiilor referitoare la confidentialitatea datelor.
 
Reteaua de socializare a intrat deja in atentia autoritatilor de reglementare din Europa si Statele Unite, din cauza temerilor ca reprezentantii companiei nu protejeaza suficient datele personale ale utilizatorilor.
 
Facebook a aratat ca poate introduce rapid produse de succes: titlurile Facebook au urcat cu 60% de la un minim de 17,55 dolari pe unitate, atins in septembrie 2012, in urma indicilor de crestere a publicitatii pe servicii mobile. Cu toate acestea, directorul general al companei sustine ca banii nu au reprezentat niciodata principalul scop al retelei de socializare.
 
"Nu cream servicii pentru a face bani. Facem bani pentru a construi servicii mai bune", a declarat Zuckerberg. 


 
 
Autor: Ana Tudor


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0