Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Lego si-a pus echipa manageriala sa dea examen din Facebook

Tags: lego, social media, facebook, test

Celebra companie daneza Lego isi incurajeaza in mod activ echipa de senior management pentru a invata pentru a trece cu brio examenele cu subiecte din social media, in efortul de a-i educa in legatura cu importanta comunicarii cu clientii, informeaza brandrepublic.com.
Directorul de social media al Lego, Lars Silberbauer, a declarat ca "toata lumea din companie trebuie sa inteleaga de ce e nevoie pentru a fi social".
 
El a explicat cum Lego a creat un program de dezvoltare profesionala pentru toti cei care au orice fel de contact cu social media. Acesta a devenit atat de popular, incat unii din sefii cei mari s-au decis si ei sa-l urmeze: un curs de o zi la sfarsitul caruia participantii trebuie sa treaca un examen teoretic si unul practic.
 
Elementul practic al cursului se finalizeaza cu o postare pe pagina de Facebook a Lego, una cu o baza de patru milioane de fani.
 
"Vezi cat de agitati sunt toti cand vine vorba sa vorbeasca cu clientii", spune Silberbauer. "Dar, cand primesc 500 de Like-uri, inteleg ce este de fapt social media", adauga el.
 
Silberbauer a subliniat valoarea retelelor de socialziare, dincolo de numarul de Like-uri. El este de parere ca avem aici o ocazie minunat de a genera engagement, de a creste vanzarile, de a deveni mai eficient in marketing, crescand brandul.

Intrabat daca a reusit sa faca concret vreo vanzare prin Facebook, Silberbauer a mentionat o promotie pe aceasta retea prin care i-a rugat pe fani sa trimita poze care sa fie incluse in campanie: "In sase ore, am avut un reach de 1 milion de oameni, dintre care 8.000 ne-au vizitat magazinul online, ceea ce ne-a adus vanzari de 10.000 de dolari. 15 minute de munca fara niciun ban investit in reclame”.
 
 sursa foto: www.sxc.hu
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0