Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

LinkedIn a schimbat designul paginilor de brand si concureaza cu Facebook

Tags: linkedin, facebook, retele de socializare, pagini de brand, modificare design, redesign, functii platite

LinkedIn a schimbat recent designul paginilor destinate companiilor, pentru a le face mai atragatoare. Noul design seamana izbitor de mult cu designul Timeline al Facebook. Mai mult, reteaua adresata profesionistilor a introdus o noua functie gratuita asemenatoare unei functii platite de pe Facebook.
Noua functie LinkedIn permite companiilor sa afiseze actulizarile de brand in partea superioara a News Feed-ului companiei pentru o perioada de 48 de ore. Pe Facebook, o astfel de functie este disponibila contra cost.
 
Facebook chiar a fost acuzat recent ca a schimbat un algoritm important pentru a se asigura ca postarile brandurilor sunt vizualizate de cat mai putini fani, pentru a incuraja astfel postarile platite.
 
Chiar daca LinkedIn este folosit in alte scopuri decat Facebook, cel putin de catre publicitari, este interesant faptul ca LinkedIn a ales acest moment pentru a-si modifica designul, acum cand Facebook a atins pragul de 1 miliard de utilizatori si a inceput sa le faca viata grea advertiserilor, prin introducerea unor reguli mai stricte.

Noile pagini de brand LinkedIn arata cam asa:

Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0