Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Madonna, Smirnoff si Facebook

Tags: smirnoff, madonna, facebook, smirnoff nightlife exchange project

Ce legatura au aceste trei nume? In primul rand, sunt branduri: unul al muzicii, unul al bauturilor alcoolice si altul al social media. Apoi, acestea tocmai au format un trio de marketing botezat sugestiv "Smirnoff Nightlife Exchange Project". Cine le-a adus impreuna? Agentia JWT. De ce? Din dragoste pentru dans, muzica si viata de noapte.
Iubitorii de petreceri din intreaga lume sunt invitati sa impartaseasca din experienta lor de la miezul noptii in cadrul unei ample campanii initiate de producatorul britanic de bauturi alcoolice Diageo. Smirnoff Nightlife Exchange Project este o incercare ambitioasa de a descoperi cea mai interesanta si unica modalitate de a trai viata de noapte.
Campania isi propune sa convinga 10 milioane de persoane din 50 de tari sa impartaseasca povestile lor prin intermediul retelelor de socializare. Practic, cei indragostiti de viata de noapte vor putea vorbi pe pagina de Facebook a Smirnoff despre cluburi, bauturi, dans, moda, muzica si chiar sa propuna un cocktail special pentru astfel de ocazii.
Miezul campaniei este insa evenimentul de pe 12 noiembrie, cand vor avea loc 50 de petreceri simultane in tot atatea tari. Iar cireasa de pe tort este, desigur, Madonna. Artista va participa la una dintre aceste petreceri, unde dansatori profesionisti sau amatori se vor intrece pentru ea. Miza? Castigatorul concursului va face parte din trupa de dans care o va insoti pe Madonna in urmatorul sau turneu.
Participantii se pot inscrie la concurs in perioada 17 august – 10 octombrie. Pentru asta, candidatii vor trebui sa incarce pe pagina web a Smirnoff un filmulet de 60 de secunde in care sa demonstreze ca sunt suficient de talentati pentru a se alatura trupei de dans a Madonnei.
Proiectul Smirnoff Nightlife, care si-a propus sa uneasca lumea intr-o experienta unica, de o noapte, este doar o prima componenta dintr-un acord mai amplu incheiat intre Madonna, partenerul sau Live Nation si Diageo, producatorul si distribuitorul bauturilor Smirnoff.
Madonna are aproximativ 6 milioane de fani pe Facebook, dar, cu toate astea, nu este foarte activa pe platformele sociale.
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0