Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Nissan da iama pe Facebook: Compania va lansa pe retea 5 noi modele de masini

Tags: nissan, facebook, campanii nissan, lansare modele noi

In vreme ce unele companii abia pasesc pe taramul social media, iar altele au considerat ca acest mediu nu le aduce suficiente beneficii– a se vedea cazul General Motors, care a decis sa nu mai aloce cele 10 milioane dolari pentru promovarea pe Facebook – Nissan a inflorit in acest mediu online.
Compania are cel mai mare procent de engagement pe pagina sa de brand dintre toti producatorii de masini. De asemenea, anul trecut, Nissan a castigat 700.000 de like-uri si este de asteaptat ca anul acesta, pe la mijlocul lunii iulie, sa atinga 1 milion de fani pe Facebook. Si toate acestea in conditiile in care bugetul alocat pentru social media este de 500.000 dolari (General Motors intentiona sa aloce 10 milioane dolari).    

Si pentru ca ii merge atat de bine pe retele sociale, lansarile celor cinci modele de masini produse de Nissan din urmatoarele 15 luni au in centrul sau social media si mai ales Facebook. Brandul are planuri mari si distincte pentru fiecare dintre cele cinci modele noi.

Pentru modelul Altima de exemplu, Nissan a lansat deja „Innovative Grage” , un spatiu interactiv pe pagina dedicata brandului unde consumatorii pot contribui cu idei la imbunatatirea masinii. In plus, compania a organizat un concurs de comentarii privind noul model, cei cinci castigatori fiind recompensati cu un test-drive in premiera. Filmuletele cu ei au fost distribuite pe Facebook, Twitter si YouTube.

De asemenea, noile modele Pathfinder si Sentra, ce vor fi lansate in toamna acestui an, vor avea si ele parte de o expunere generoasa pe retelele sociale. Astfel, Pathfinder va fi dat pe mana unei faimoase trupe de comedie menita sa faca furori.

Celelalte doua lansari – ce urmeaza sa fie facute publice – vor avea loc la sfarsitul lui 2012 si inceputul lui 2013.

„Daca este sa ne raportam doar la ROI, ne vom intreba in ce masura vindem sute de masini cu ajutorul social media. Ei bine, nu vindem. Insa social media trebuie sa fie o parte importanta a oricarui pachet media de astazi. Trebuie sa fii acolo. Pana la urma, nu este vorba despre ROI (return of investement), ci despre COI (cost of ignoring – n.r., costul ignorantei). Fenomenul social media este prea mare pentru a fi trecut cu vederea”, spune directorul de marketing de la Nissan.  
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0