Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Noul serviciu al Facebook da o alta greutate Like-ului

Tags: graph search, cautare facebook, utilizatori facebook, like

De la o vreme "like-ul" de pe Facebook a cam cazut in dizgratie, in conditiile in care reteaua de socializare si-a modificat in asa fel algoritmul de functionare al News Feed-ul, incat mesajele brandurilor ajungeau la prea putini fani raportat la numarul lor. Cu noul serviciu al Facebook insa, lucrurile se schimba.
Pentru advertiseri, cel mai interesant in ceea ce priveste Graph Search, noul produs al Facebook, este legat de dependenta lui de like-uri.  

Pe Facebook, like-urile reprezinta cea ma utilizata modalitate de interactiune cu un brand. Butonul a aparut pentru prima oara in 2009, dar de la o vreme si-a cam pierdut din putere si influenta. Le va recapata insa gratie serviciului Graph Search.

Atunci cand utilizatorii cauta un restaurant preferat de-al prietenilor lor, noul serviciul va afisa rezultatele in functie de numarul de like-uri primite de la acestia. Ideea este aceea de a oferi rezultate care sa fie folositoare utilizatorilor. Este ca si cum un utilizator ar primi instantaneu rezultatele unui sondaj de opinie privind cel mai apreciat local din oras din punctul de vedere al prietenilor acestuia.  

In aceste conditii, este de la sine inteles ca brandurile cu mai multe like-uri si mai multi fani vor fi mai castigate, intrucat au sansa de a aparea mai des printre rezultatele cautarilor utilizatorilor. 
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0