Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Noul serviciu pe care il testeaza Facebook

Tags: facebook, bilete online, cumpara bilete, vanzari

Reteaua sociala ar putea face un important pas inainte daca va decide sa implementeze un sistem pe care in prezent doar il testeaza.

Mai exact, Facebook testeaza in aceasta perioada sistemul de cumparare a biletelor online pentru diferite evenimente pe care le gazduieste deja in cadrul retelei.

In acest moment, aceste teste sunt facute numai prin intermediul unor butoane de tipul "Cumpara bilete" cu link catre site-urile care organizeaza evenimentele in cauza. Astfel, se pare ca Facebook inca nu tranzactioneaza aceste vanzari si nici nu face teste in aceasta directie.

Ce s-ar intampla insa daca reteaua ar decide sa vanda direct pe site aceste bilete? Chiar daca nu ar prima retea care ar integra aceasta posibilitate, aceasta miscare ar fi, cu siguranta, un pas important in ce inseamna social media.

Daca ne gandim la faptul ca reteaua deja inglobeaza o varietate considerabila de servicii si programe, achizitionarea biletelor direct de pe Facebook in cadrul evenimentelor pe care le gazduieste deja ar fi inca un motiv care ar creste in mod considerabil numarul utilizatorilor acestei retele, precum si timpul petrecut pe site.

O astfel de strategie ar urma, intr-o oarecare masura, sistemul magazinelor online dezvoltate exclusiv pe Facebook si care au influentat in mod negativ, in prima instanta, traficul marilor branduri care isi creasera pagini in cadrul retelei.

Concurenta, de data aceasta, ar fi reprezentata de site-urile care au la baza tocmai functia de vanzare a biletelor pentru diferite evenimente.
Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0