Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Oreo, biscuitii care au starnit prejudecatile gay

Tags: oreo, gay pride, biscuiti oreo, oreo facebook

Intr-o lume prea putin toleranta, e nevoie de mult curaj pentru a-ti afisa orientarea sexuala sau doar sustinerea fata de fenomenul gay. Este un subiect sensibil, controversat si polarizant. De un asemenea curaj a dat dovada brandul de biscuiti Oreo, care si-a manifestat fatis opinia in aceasta chestiune.
Oreo a starnit mare valva in mediul online dupa ce a postat pe pagina sa de Facebook o imagine de sustinere a homosexualilor. Imaginea infatiseaza faimosul biscuite umplut cu o crema in culorile curcubeului (simbol al mandriei si al comunitatilor gay), avand dedesubt cuvantul „Pride” si data de 25 iunie, atunci cand a avut loc parada Gay Pride de la New York. In doar 13 ore, imaginea a adunat peste 150.000 like-uri si 18.000 de comentarii.



In paralel, pe pagina sa de Twitter, brandul a postat mesajul „Sarbatoreste mandria de a iubi”, care a primit aproape 900 de retweet-uri .

Feedback-ul venit din partea fanilor s-a dovedit a fi foarte divizat, cu mii de share-uri si like-uri, dar si cu un val de dislike-uri. Unii au mers pana intr-acolo incat au declarat ca nu vor sustine o companie care are asemenea opinii si ca atare nu vor mai cumpara niciodata biscuitii Oreo ori alte produse ale Kraft Foods.

„Pentru a celebra Pride Month, Oreo a creat o reclama cu un biscuite multicolor. Ca si companie, Kraft Foods are o lunga istorie de celebrare a diversitatii. Credem ca Oreo este o reflexie jucausa a valorilor noastre”, spune un reprezentant al Kraft Foods.
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0