Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Philip Kotler: Nu cheltuiti jumatate din buget pe social media

Tags: marketing 3.0, philip kotler, procter&gamble, buget social media, buget marketing, promovare online

In cadrul evenimentului Marketing 3.0 care s-a desfasurat la 1 iunie in Bucuresti, Philip Kotler a oferit informatii valoroase cu privire la noua etapa in care a paruns marketingul odata cu modificarile aduse de dezvoltarea tehnologiei.

In ce priveste promovarea pe Internet, acesta a amintit de cazul Procter&Gamble care investeste in publicitatea online aproximativ 35% din buget. Conform companiei de cercetare Kantar Media, parte a grupului de comunicare WPP, producatorul de bunuri de larg consum ar fi platit circa 3 miliarde de dolari pentru marketing in 2011.

Kotler a facut recomandari cu privire la modul in care ar trebui sa folosim social media pentru dezvoltarea afacerilor de care ne ocupam. Acesta a precizat ca nu ar trebui sa investim de la inceput foarte mult in social media si ca bugetul ar trebui directionat treptat in aceasta privinta:

"Nu cheltuiti dintr-o data jumatate din buget pentru Facebook, Twitter. Investiti 5% si, daca functioneaza, mai investiti 5%".

Asa cum stim deja, Philip Kotler este parintele managementului marketingului. In prezent, acesta preda marketing international la Scoala Superioara de Management J. L. Kellogg, din cadrul Universitatii din Northwestern, SUA. Este licentiat in economie al Universitatii din Chicago si doctor in economie la Institutul de tehnologie din Massachusetts.

Evenimentul Marketing 3.0 a fost organizat de V+O Communication, Confident Public Relations si Choice Management & Consulting.

Via Wall-street.ro
Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0