Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Publicitatea in social media functioneaza. O spun sondajele

Tags: companii, retele socializare, promovare social media, publicitate, decizia de cumparare

Chiar daca o recomandare din partea unui prieten poate sa ne influenteze decizia de cumparare intr-o masura foarte mare, s-ar parea ca si continutul postat de branduri in retelele de socializare functioneaza la fel de bine.

N-o spunem doar noi, ci o demonstreaza si sondajele. Dincolo de obisnuitele reguli pe care le respectam cand dezvoltam un proiect in social media, publicitatea facuta pe aceste retele prin statusuri, prin recomandari, prin fotografii sau clipuri video dau rezultate mai mult decat multumitoare.

Studii recente arata ca circa 81% dintre respondenti au fost influentati postarile prietenilor, iar 78% au declarat ca au fost influentati in decizia de cumparare chiar de postarile facute direct de companii. Prin urmare, increderea in brand si influenta de cumparare se manifesta intr-un mod cat se poate de favorabil pentru cei care promoveaza serviciile sau produsele pe retelele de socializare.

Cele mai atragatoare astfel de pagini par sa fie cele ale restaurantelor, cele din retail sau din domeniul de divertisment. Multi dintre acestia au dat "like" unei pagini in urma unei promotii care necesita si aceasta actiune sau in urma participarii la un concurs.

Circa 86% dintre utilizatorii sunt atragi de paginile de Facebook ale restaurantelor, in vreme ce 75% sunt interesati de retail. Doar 13% dintre acestia se orienteaza catre companiile de servicii in domeniul financiar.

Aproximativ 34% dintre consumatorii din Statele Unite si Marea Britanie folosesc Twitter-ul, iar curiozitatea pare sa ii mentina activi pe aceste conturi, mai mult decat motivele care tin de postarea de continut sau pentru a mentine legatura cu prietenii. In ceea ce priveste promovarea pe Twitter din partea companiilor, rezultatele nu sunt atat de profitabile: doar 10% dintre respondenti folosesc Twitter pentru a fi la curent cu noile oferte si concursuri.

Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0