Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Publicitatea pe Facebook: Cate branduri isi fac reclama pe reteaua de socializare

Tags: reclama, facebook, brand, publicitate social media

Milioanele de persoane ce indragesc si utilizeaza constant platforma Facebook au atras ca un magnet o sumedenie de branduri care au inteles ca aceasta devine un instrument accesibil si important de promovare. Dar cate dintre acestea cumpara si dreptul de a-si face reclama?
Potrivit directorului de operatiuni al Facebook, Sheryl Sandberg, in prezent, 9 milioane de companii utilizeaza platforma de socializare pentru a se promova, insa doar 2,3 milioane dintre ele platesc efectiv pentru acest lucru prin accesarea aplicatiilor publicitare specifice.
Facebook ofera advertiserilor trei produse publicitare: Pages, Sponsored Stories si display advertising, doar ultimele doua fiind cele care presupun un efort financiar din partea companiilor. Crearea unei pagini pe site-ul de socializare, cu toate avantajele pe care aceasta le presupune, este absolut gratuita indiferent ca este vorba despre o persoana sau o companie.
In ciuda faptului ca doar un sfert dintre branduri platesc pentru a-si face reclama cu ajutorul Facebook, veniturile obtinute din publicitate de catre site-ul lui Mark Zuckerberg au depasit pragul de 1.6 miliarde de dolari in prima jumatate a lui 2011 si vor creste inca si mai mult in urmatoarele sase luni. De asemenea, profitul pentru prima jumatate a anului se ridica la 500 milioane de dolari.
In plus, compania estimeaza ca pana la finele anului veniturile totale din publicitate se vor ridica la 4 miliarde de dolari.
 
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0