Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Publicitatea se infiltreaza in aplicatiile mobile: Facebook lanseaza un nou tip de ad-uri

Tags: reclame mobile facebook, ad-uri facebook, facebook mobille advertising, aplicatii mobile

Cea mai mare retea de socializare din lume are in plan lansarea unui nou tip de advertising pe mobil ce targeteaza consumatorii in functie de aplicatiile pe care le utilizeaza si care va impinge inca si mai departe limitele accesului la datele utilizatorilor sai.
Facebook urmareste aplicatiile pe care le folosesc utilizatorii prin intermediul renumitei functii Facebook Connect, care le permite acestora sa se conecteze pe milioane de website-uri, de la Amazon.com, la LinkedIn sau Yelp, utilizand indentitatea de pe retea. Compania targeteaza ad-uri in functie de aceste date, spun surse din interioul Facebook, citate de Wall Street Journal.
 
Facebook ar putea de asemenea sa urmareasca si ce face lumea cu aplicatiile mobile. De aceea, noile tipuri de ad-uri au starnit ingrijorare in ceea ce priveste confidentialitatea datelor utilizatorilor.  
 
Pe de alta parte insa, noile ad-uri dedicate aplicatiilor mobile pot fi foarte profitabile pentru companie. Facebook ar putea sa taxeze advertiserii de fiecare data cand o aplicatie este instalata pe telefonul mobil al unui utilizator. Costurile ar fi cu mult mai mari decat in cazul publicitatii traditionale, cand Facebook este platit la fiecare o mie de persoane care vad o reclama sau alta.
 
In plus, aceste noi reclame marcheaza o noua abordare a publicitatii pe Facebook. Daca pana acum compania se baza pe permisiunea utilizatorilor de a le oferi reclame (prin like-urile date brandurilor), acum Facebook va targeta anumite reclame fara a avea acordul utilizatorilor. De aici si ingrijorarile.
 
Noile tipuri de reclame vor fi lansate oficial luna viitoare si vor aparea in fluxul de stiri al Facebook de pe terminalele mobile.
 
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0