Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Quo vadis, Pinterest?

Tags: pinterest, silbermann, faceboo, panou, poze

Cofondatorul Pinterest, Ben Silbermann explica, intr-un interviu citat de inc.com, de ce reteaua de socializare si-a actualizat paginile de profil si dezvaluie cateva secrete privind planurile de schimbare ale companiei.
Vineri dimineata, Pinterest a actualizat paginile de profil, afisand mult mai proeminent poza utilizitorului si evidentiind persoanele care au partajat cel mai mult pozele de pe un anumit profil. Se folosesc link-uri pentru a oferi ceva similar unei ierarhii de socializare care le permite utilizatorilor sa identifice cu usurinta cine influenteaza pe cine. 
 
Ratiunea din spatele schimbarii este simpla, daca e sa-l credem pe Silbermann. In ultimele luni, Pinterest a popularizat pe Web conceptul de "panou”, un afisaj geometric care prezinta si organizeaza vizual recomandarile utilizatorului. Este un pas indraznet in afara "fluxului instant de stiri” prin care Twitter sau Facebook au dominat piata pana acum. "Din punctul meu de vedere, panourile acestea sunt o modalitate foarte umana de a privi lumea", a declarat Silbermann. 

michael-kors-pinterest
 
Site-ul are deja peste 11 milioane de unici pe luna, conform ultimelor date de la comScore. Totodata, ii tine pe acestia activi cam 100 de minute pe luna, mai  mult decat reuseste LinkedIn sau Twitter. De ce a fost deci nevoie de redecorare?
 
"Am vrut sa facem site-ul mai frumos. Si, desi stiu ca suna generic, am vrut sa facem profilul sa arate foarte diferit de cel de pe Faceboo sau Twitter", a adaugat Silbermann.
 
Marind zona de acces a vizitatorului si permitandu-i acestuia sa vada care sunt cei mai mari fani ai altor utilizatori este o alta incercare de diferentiere. 
 
Echipa Pinterest lucreaza momentan si la aplicatii pentru iPad si alte tipuri de dispozitive, pentru a ajunge la un numar cat mai mare de oameni.

Un alt lucru este clar: Silbermann nu este interesat sa dea uitarii formatul grafic adoptat acum, pe care-l considera simplu, frumos si accesibil. "Am vrut sa creez un serviciu atemporal. Daca ai o carte preferata, acest lucru nu se va schimba peste 72 de ore, peste un an, cinci sau zece".
 
Daca are dreptate sau nu, numai timpul ne-o va spune.

 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0