Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

S-a lansat Facebook Timeline pentru branduri

Tags: facebook, facebook timeline, branduri, timeline pentru branduri

Cum Facebook Timeline a luat deja cu asalt profilele personale, reteaua de socializare incepe sa isi reverse cea mai ampla creatie a sa inclusiv asupra paginilor branduite. Versiunea Timeline s-a lansat oficial si pentru companiile care au cont pe Facebook.
La fel ca si in cazul profilelor personale, noua platforma ofera posibilitatea unor designuri personalizate, imaginea tip coperta fiind foarte utila pentru evidentierea logoului, produselor sau personalitatilor reprezentative pentru brand. Versiunea Timeline aseaza in prim plan identitatea companiei si povestile sale inedite. In plus, aduce noi optiuni pentru administratorii paginilor, printre care si aceea de a mentine anumite postari pe wall vreme de 7 zile.



Timeline-ul a fost creat pentru a spune mai usor povestile ce contribuie la crearea identitatii brandurilor. Iar pentru a face asta ele pot apela la anumite post-uri reper, mai ales daca doresc sa anunte lansarea unui produs sau a unei campanii de reduceri. Aceste post-uri vor fi cu mult mai mari fata de restul, tocmai pentru a iesi in evidenta. De asemenea, o sectiune specifica de pe pagina principala va arata numarul de fani ai brandului, dar si numarul de mentionari ale acestuia.

Pagina dedicata administratorilor vine si ea cu unele optiuni noi. A fost creat un panou care se deschide sau se inchide la comanda pentru a nu mai accesa o noua pagina in vederea efectuarii unor modificari. Panoul contine notificari privind activitatea pe pagina, dar si grafice de performanta. Iar cel mai important lucru, se poate raspunde direct la mesajele private fara alte complicatii.  



Deocamdata, versiunea Timeline este disponibila doar pentru cateva branduri, insa pana la sfarsitul acestei luni modificarile se vor extinde pentru toate conturile.
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0