Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Se mai prezice o apocalipsa: Cea a Facebook

Tags: apocalipsa, facebook, social media, sillicon valley

Revista TIME a publicat un editorial al unui specialist in social media, Ben Bajari, care este de parere ca Facebook si-a atins punctul culminant si se pregateste de o scadere in popularitate. Sillicon Valley este locul unde lucrurile se schimba rapid. Procesul de inovare nu poate fi oprit, nicio companie neavand vreo pozitie privilegiata.
Intrebarea pe care si-o pune editorialistul este daca asistam la inceputul sfarsitului pentru Facebook. Raspunsul este DA, bazandu-se pe urmatoarele argumente:

- in Sillicon Valley, marile companii cresc si descresc foarte rapid. Yahoo! a fost candva ceea ce este Google astazi. MySpace a fost candva ceea ce este Facebook astazi;

- utilizatorii de Facebook sunt imbatati de experienta la inceput, dar apoi folosesc reteaua din ce in ce mai rar;

- Bajarin a chestionat 500 de studenti din San Jose. Cei mai multi dintre ei au spus ca s-au plictisit de site si ca il folosesc din ce in ce mai putin. Unii, desi nu foarte multi, au spus ca nici macar nu au considerat util sa isi faca un cont pe Facebook;

- Facebook s-a transformat dintr-un site folosit intens de utilizator, care lua legatura cu prieteni, fosti colegi si rudele indepartate, la unul folosit pentru o durata scurta de timp, pentru postari scurte si mici modificari de profil, imagini.

Exista insa loc destul pentru inovare, in conditiile demonstrate in care retelele sociale superior focalizate pe un domeniu au mai mari sanse sa devina preferatele utilizatorilor de internet.

Infoplus: Ben Bajari este director al departamentului de analiza si cercetare ale tehnologiei de consum din cadul unei companii americane, Creative Strategies Inc..

Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0