Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Skype reinventeaza emoticoanele

Tags: humoticon, emoticon, skype, facebook

Sa tot fie vreo 50 de ani de cand au fost inventate. Emoticoanele s-au nascut din dorinta de a reprezenta grafic anumite dispozitii umane, devenind astazi un simbol al culturii Internetului. Insa epoca lor clasica pare sa apuna. Asta pentru ca au aparut “humoticonele”.
Ca parte a celei mai recente campanii de marketing pe care o desfasoara, Skype a lansat o aplicatie de Facebook menita sa faca interactiunile online mult mai umane. Se numeste Skype Humoticons si le permite utilizatorilor sa personalizeze clasicele emoticoane – precum fata zambitoare ori cea trista – pana la punctul in care devin extensii ale propriilor expresii faciale. Practic, sunt create emoticoane pe baza chipurilor utilizatorilor.

Campania “It’s Time to Skype”, lansata in aceasta luna, porneste de la ideea ca retele de socializare precum Twitter si Facebook degradeaza interactiune umana. Ideea se regaseste si in sloganurile pe care Skype le promoveaza: 140 de caractere nu echivaleaza cu o relatie. De cand este acceptabil sa-i scrii doar un mesaj mamei de ziua ei? Oamenii trebuie sa priveasca, sa asculte si sa simta.

Pentru a crea humoticoane, pot fi incarcate fotografii personale in Galeria Humoticon sau pot fi realizate unele noi cu ajutorul aplicatiei. Rezultatul poate fi impartasit pe wall-ul de pe Facebook, poate fi downloadat sau salvat ca URL pentru a fi impartasit pe Messenger.

“Nimic nu poate inlocui expresia de pe chipul tau. Readuceti umanitatea in comunicare”, spun reprezentantii Skype cu ocazia lansarii aplicatiei.
   
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0