Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Social media la putere: Raspunsul Gap la mesajele rasiste

Tags: marketing, advertising, gap, campania gap, comunitatea sikh

Arsalan Iftikhar, editor senior la The Islamic Monthly, a postat pe contul sau de Twitter si pe cel de Facebook imaginea unui perete de la metroul din New York cu o reclama Gap in care apare actorul sikh Waris Ahluwalia. Sloganul acesteia fusese schimbat din "Make Love" in "Make Bombs", adaugandu-se si mesajul "Nu ne mai conduceti taxiurile".


A doua zi, Gap a trimis imediat mesaj pe Twitter dorind sa afle locul unde este afisat posterul vandalizat, parte a campaniei sale de sarbatori „#MakeLove” care foloseste modele cat mai variate.

Dar asta nu a fost tot. Compania si-a schimbat coperta contului cu o poza de-ale lui Ahluwalia, pentru a-si demonstra sprijinul.


 
Reactia lor a fost intampinata cu entuziasm si de cei din comunitatea sikh, si de musulmani deopotriva. Mai ales ca a fost extrem de rapida. Unii membrii din comunitatea sikh au initiat o campanie „Thank you, Gap”, pentru a-si demmonstra aprecierea fata de includerea modelului sikh, sustinand ca au ajutat la cresterea notorietatii comunitatii in moduri pe care aceasta nu si le-ar fi putut permite niciodata. 
 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!


Ultimele comentarii

0