Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Social Media Summit 2012 pe scurt

Tags: social media summit, social media, bucuresti, bloggeri

Astazi am participat la Social Media Summit 2012, adica primul eveniment regional despre influenta in online si strategii de marketing prin social media. Printre vorbitori s-au numarat importanti bloggeri, directori de marketing si specialisti in social media din Romania. Programul a fost incarcat, insa a meritat din plin. Atmosfera a fost una relaxata si prietenoasa, am invatat multe dar am si zambit des. In continuare va voi prezenta cateva din ideile dezbatute in cadrul evenimentului.
Social Media Summit 2012 a inceput cu o conferinta despre Fatetele succesului in social media: Global vs. Local. Dragos Stanca, antreprenor online, ne-a indemnat “Comunicati. Nu faceti doar publicitate”, in timp ce Marko Njavro, Director de marketing al Bergenbier SA, ne-a zis transant ca nimeni nu stie ce se intampla in social media si ca cele mai mari provocari sunt crearea de continut relevant si consistent.

De la Alex Negrea, Social Media Manager BCR, am invatat care sunt diferentele intre inbound marketing si outbound marketing, dar si ca monitorizarea online este esentiala pentru orice campanie social media de succes, un instrument recomandat de acesta fiind Socialbakers.com.  Aceasta ne indeamna sa cream continut premium, campanii bine targetate si sa evitam continutul comercial in exces.

Mugur Patrascu, Managing Partner iLEO, ne avertizeaza ca social media s-a schimbat si cel mai important aspect in momentul de fata este lipsa profesionalismului. Prin urmare, trebuie sa actionam in mod responsabil, sa alegem brandurile pentru care comunicam si sa nu mai facem “de toate pentru toti”. Acesta a mai adaugat ca social media este un business al sufletului – se bazeaza pe emotie si personalitate.

A doua parte a programului a tinut de Strategii si implementare. Razvan Baciu, fondatorul trafictube.ro, ne indeamna sa folosim continutul video deoarece acesta este mai usor de urmarit, este “altfel” si permite crearea unui brand personal. Cristian Manafu ne-a declarat ca “Barbatii sunt pe 9gag, femeile sunt pe Pinterest”, acesta prezentandu-ne avantajele utilizarii noului site Pinterest, in special pentru branduri.

Gabriela Lungu (The Practice) ne-a spus de ce clientii se tem si refuza sa investeasca in social media, in timp ce Marius Tudosiei ne-a povestit cum a pus bazele propriei bacanii – Bacania Veche – si cum l-a ajutat Facebook sa devina cunoscut ca si brand, acesta adaugand ca social media iti poate aduce un profit considerabil daca esti consecvent.

In partea a treia a conferintei am vazut cum arata social media in Romania anului 2012: statistici, rapoarte, campanii. Cel mai interesant moment a fost cel sustinut de Adina Vlad, Managing Partner la Unlock Market Research, care a vorbit despre “paradoxul Facebook” intr-o prezentare intitulata “Facebook. De la Like la Love”.  Aici am invatat care sunt tipologiile utilizatorilor de Facebook: Pragmaticul, Militantul, Conectorul, Aprobatorul, Auto-propagandistul si Exploratorul, si am descoperit cazuri de “asa da, asa nu” ale brandurilor pe Facebook.

Cristian China-Birta ne-a indemnat “Nu dati banii pe prostii. Faceti campanii cu blogerii”, prezentandu-ne cateva din cele mai importante campanii social media “made in Romania”. Catalin Tenita ne-a aratat cum arata social media si presa online, ce se propaga cel mai bine, cum se vad stirile in social media si cat produc. Am invatat ca romanii prefera stirile cu caracter puternic emotional in locul stirilor pur informative, componenta social-emotionala stand la baza tuturor stirilor de succes din Romania.

Cam asa a aratat editia din Bucuresti a Social Media Summit 2012. A fost un eveniment captivant si am acumulat multe informatii noi, informatii pe care intentionez sa le folosesc si sa vi le impartasesc pe viitor.
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0