Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Socializare dulce: Cadbury si-a turnat in ciocolata pagina de Google+

Tags: cadbury, pagina google+, ciocolata, profil de ciocolata

Cadbury este unul dintre brandurile care indrageste nespus reteaua de socializare Google+ si o indrageste atat de mult incat nu doar ca a lansat o delicatesa de ciocolata prin intermediul acesteia, dar mai nou i-a dedicat o intreaga creatie dulce.
In cinstea celor 500.000 fani pe care tocmai i-a atins, Cadbury si-a turnat in ciocolata pagina sa de Google+. Sortimente de Cadbury Dream si Dairy Milk au stat la baza crearii profilului social din ciocolata. Acestora li s-au adaugat butoane, tab-uri si fotografii din zahar. Totul a fost realizat manual, cu multa atentie si pricepere, asa incat rezultatul final a incantat publicul.



Si pentru ca efectul sa aiba si mai mult impact, brandul si-a poftit fanii sa asiste la ultima etapa a prepararii paginii comestibile prin intermediul optiunii Google+ Hangout.
 
Cadbury este unul dintre putinele branduri care sunt atat de atasate de reteaua de socializare a Google. Compania este foarte activa pe Google+, unde posteaza de cateva ori pe zi, mare parte din mesajele sale fiind apoi repostate si pe Facebook.
 
Activitatea sustinuta si generarea de evenimente simpatice precum pagina de ciocolata sunt in masura sa-i aduca inca si mai multi fani si o rata de engagement de invidiat.