Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Sponsored Results: Promovarea pe Facebook a devenit mai ieftina si mai eficienta

Tags: facebook, sponsored results, eficienta sponsored results, facebook advertising, promovare facebook

In urma cu doar doua saptamani, Facebook a venit cu un nou produs de advertising pentru branduri, unul care aduce cumva cu Google. Este vorba despre Sponsored Results, cu alte cuvinte reclame ce vor aparea intre rezultatele cautarilor pe retea.
Instrumentul a fost testat prin plasarea unor ad unit-uri ale Zynga sau Disney, devenind apoi disponibil tuturor advertiserilor. Chiar daca este cat se poate de proaspat se pare ca noul produs de promovare este mult mai ieftin si mult mai eficient decat reclamele clasice ale Facebook, din cunoscutul Marketplace.



Potrivit datelor Nanigans, o companie de management social media, reclamele de tip Sponsored Results au o rata de click mai mare si un cost per click mai mic decat reclamele display.

Iata mai exact ce spun cifrele:

- CTR (rata de click) Sponsored Results: de 23 ori mai mare;
- CPC (cost pe click) Sponsored Results: cu 78% mai mic;
- AIR (App Install Rates) Sponsored Results: cu 14% mai mare.

Noul produs de advertising pe Facebook a fost lansat intr-o perioada in care compania este foarte activa in ceea ce priveste lansarea unor noi produse de promovare pentru branduri. In Noua Zeelanda, de exemplu, reteaua de socializare testeaza intensiv reclame display intruzive, de tipul celor utilizare in mod curent de catre publisherii non-social media.
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0