Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Studiu: 57% dintre consumatori nu au niciun interes sa interactioneze cu brandurile pe social media

Tags: marketing, social media marketing, comportamentul online al consumatorului

TNS Digital Life, un studiu global privind comportamentul online al consumatorului, a dat publicitatii datele pe anul acesta. TNS a intervievat 72.000 de persoane din 60 de tari, relateaza popop.com.
Principala concluzie poate sa-i alarmeze pe cei care au companii care depun eforturi sa-si creasca numarul de fani pe paginile de brand de pe Facebook, Twitter sau alte retele de socializare. 57% dintre consumatori nu vor sa interactioneze cu brandurile pe social media.
 
Pe tara, acest indice creste la 61% in Marea Britanie si la 60% in Statele Unite. Cei mai receptivi sunt consumatorii mexicani: 67% dintre acestia nu se supara daca brandurile ii tin mereu la curent cu stiri si oferte.
 
In ciuda acestei reactii negative pentru marketeri, 54% dintre respondenti spun ca retelele de socializare sunt un spatiu util de unde pot afla mai multe despre produse si servicii.
 
Aveti mai jos harta „rezistentei” la branduri pe social media, TNS



 
In ceea ce priveste concluziile privind datele calitative, consumatorii sondati admit faptul ca intercatiunea excesiva cu un brand pe social media rezulta, in cele mai multe cazuri, intr-o perceptie negativa despre brand, ceea ce-i face pe majoritatea sa nu se mai implice. Aceasta negativitatea este ulterior proiectat si in lumea reala.
 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0