Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

STUDIU: Ai un reach mai mare decat ai crezut pe Facebook

Tags: reach, facebook, studiu, like

Un nou studiu arata ca perceptia utilizatorilor Facebook difera mult de realitate. Cei mai multi dintre noi un un reach mai mare decat ne-am imaginat, informeaza inc.com.
Crezi ca colegul tau de banca din liceu care da mereu Like la postarile tale este singurul care le si vede? Mai gandeste-te o data.

Un nou studiu al Catedrei de Computer Science de la Universitatea Standford si al echipei de stiinta a datelor de la Facebook releva faptul ca majoritatea utilizatorilor de Facebook au un reach de trei ori mai mare decat cel pe care si l-au imaginat. 

O analiza a activitatii a 220.000 de utilizatori americani de Facebook, realizata pe parcursul unei singure luni, anul trecut, a demonstrat ca fiecare actualizare de status este vazuta de aproximativ unul din trei prieteni ai autorului.

In plus, cercetatorii au trecut in revista si disparitatea dintre perceptia utilizatorilor privind propria audienta si realitatea statistica, mentionand audienta „din spatele cortinei”.

Alte concluzii: 

Utilizatorii Facebook isi subestimeaza constant amploarea audientei, crezand ca postarile lor sunt vazute de doar 27% dintre fani;

Aproximativ 50% dintre participantii la studiu si-au exprimat dorinta de a avea o audienta mai mare, dar cu totii s-au oprit al un volum mult mai mic decat cel pe care il aveau deja (reach-ul real);

Oamenii care nu dau in mod constant Like la postari sau le comenteaza le vad totusi. Sistemele de socializare au mai multi privitori decat actori implicati. Cu alte cuvinte, exista mai multi oameni care primesc ceea ce postezi, dar nu raspund concret.
 
 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 1 comentarii

adina 08-Mar-2013 12:25:54
De unde ai luat procentele ?

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0