Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

STUDIU: Publicitatea in social media, deloc agreata de consumatori

Tags: reclame, publicitate targetata, social media, medii de publicitate, consumatori, mesaje publicitare

Canalele social media reprezinta cel mai putin agreat mediu de publicitate, rezulta dintr-un studiu recent IAB/ValueClick relatat de Marketing Week.
Conform studiului, doar o treime dintre consumatori se declara multumiti atunci cand vad mesaje publicitare pe retelele de socializare (Facebook, Twitter).

Studiul a luat in calcul parerile a 2.000 de consumatori. Aproximativ 20% dintre acestia s-au declarat "nefericiti" cand vad reclame pe canalele social media, cel mai ridicat procent inregistrat.

Cele mai agreate reclame sunt cele din reviste si publicatii tiparite, 52% dintre consumatori declarandu-se fericiti cand vad astfel de mesaje publicitare.
 
Jumatate dintre cei invervievati au declarat ca sunt dispusi sa accepte reclamele online atata timp cat nu trebuie sa plateasca pentru continutul de pe site-ul respectiv. Doar unul din zece repondenti s-au declarat dispusi sa plateasca pentru continutul de pe un site daca acesta nu ar contine deloc reclame.
 
In ceea ce priveste confidentialitatea, 62% dintre repondenti s-au declarat ingrijorati privind utilizarea cookie-urilor pentru publicitatea targetata.
 
In schimb, 67% sustin ca sunt increzatori ca detin instrumentele corespunzatoare de protejare a confidentialitatii in mediul online, aproximativ jumatate dintre acestia stergandu-si cookie-urile in ultimele sase luni. Cu toate acestea, doar 57% dintre repondenti erau pe deplin constienti ce inseamna un cookie, restul alegand o definitie gresita a cuvantului.
 
 
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0