Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Surpriza Coca-Cola din cadrul Super Bowl

Tags: coca cola, super bowl, mascota, urs polar

Intr-o incercare ambitioasa de a domina zarva pe care Super Bowl o va produce in social media, Coca-Cola a pregatit o campanie cu adevarat inedita, a carei vedeta este mult indragita sa mascota: ursul polar.
Editia din acest an a Super Bowl va fi una speciala in materie de campanii publicitare. La acest lucru va contribui in buna masura brandul Coca-Cola care impreuna cu agentia Wieden + Kennedy a pregatit doi ursi polari animati si foarte simpatici.
Purtand fiecare insemnele finalistilor din cadrul Super Bowl, respectiv New York Giants si New England Patriots, cele doua mascote vor viziona si reactiona in timp real la fazele meciului. De exemplu, daca echipa Patriots marcheaza un eseu, ursul polar care poarta insemnele echipei isi va ridica mainile in semn de victorie, in vreme ce celalalt ar putea da din cap a nemultumire.    
Mascotele se vor a fi intruchiparea suporterilor si vor fi putea fi vizionate pe o pagina social media, CokePolarBowl.com, pe parcursul a patru ore. Ele vor reactiona inclusiv la calupul de spoturi publicitare care face parte din spectacolul Super Bowl.
Pe 5 februarie, in ziua meciului, reactiile lor vor fi coordonate de doi angajati ai agentiei de publicitate in asa fel incat sa se plieze pe evenimentele din timpul acestuia. De altfel, pana si un spot TV ce va fi difuzat in cadrul Super Bowl, va fi adaptat in functie de castigatorul competitiei.   
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 1 comentarii

Sebastian Straciug 28-Ian-2012 13:55:04
Tare de tot, dar si foarte costisitoare. Oare de aceea ambalajul costa mai mult decat continutul lui?

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0