Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Tehnologia AR a ajuns pe Facebook: Swarovski le pune fanilor ochelari virtuali

Tags: swarovski, ochelari de soare, aplicatie facebook, ar, augmented reality

Swarovski sarbatoreste vara cu o noua linie de ochelari de soare si intr-un mod festiv si interactiv. Compania a lansat pe Facebook o aplicatie care promite sa le daruiasca fanilor „15 secunde minunate de faima”.
Aplicatia „Be Amazing” le permite acestora sa probeze o pereche de ochelari de soare Swarovski, sa se distreze si sa danseze in fata camerei. Totul pentru ca la final sa posteze filmuletul pe canalul de pe YouTube al brandului in speranta de a castiga una dintre cele 15 perechi de ochelari oferite de Swarovski.

Gratie tehnologiei AR integrate in aplicatia de Facebook, aplicatie dezvoltata de agentia KKLD, fanii se pot vedea cu ochelarii Swarovski din toate unghiurile, singura lor grija fiind aceea de a privi direct in ecranul computerului si de a nu pierde contactul cu aplicatia. In caz contrar, ochelarii dispar. Pentru a-si personaliza experienta, fanii pot alege intre patru tipuri de filtre.


„Cand un brand lanseaza un nou produs, conteaza mult sa o faca cu un gen de bum. KKLD a reusit sa creeze un asemenea bum, la care a adaugat ceva tehnologie de ultima ora si mult sclipici”, spun creativii de la KKLD.

Campania globala are ca public tinta in special tinerele fete pe care vrea sa le atraga inclusiv prin intermediul unui web site dedicat.

S-ar zice ca tehnologia AR („augmented reality”- realitate augmentata) incepe sa aiba propriul ei trend ascendent in marketingul modern. Tehnologia a fost utilizata cu succes si de Nivea, la aniversarea a 100 de ani de existenta, sau de Starbucks care a schimbat „fata” Craciunului din 2011.      
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0